❤  RABATY do -70%  ❤  Świętuj z nami 7 urodziny!    Kup teraz    
ZAKUPY POWYŻEJ 149ZŁ WYSYŁKA ZA 1 GROSZ

SKIN79 Kojąca maska w płacie Seoul Beauty Mask Soothing Care 20g

  • Kod: SK223
  • Producent: Skin79
  • EAN: 8809393403830
  • Dostępność: Duża
Oszczędzasz 6,00zł, taniej o 61%
3,90zł
9,90zł
(Cena za 100g - 19,50zł)

OPIS

Maseczka w płacie z wyjątkowo miękkiego płatu bawełny. Ma subtelny, kwiatowy zapach i idealnie przylega do twarzy. Zawiera zestaw naturalnych składników, takich jak rumianek, lawenda i woda lawendowa. Dzięki nim wykazuje intensywne właściwości lecznicze, działa przeciwbakteryjnie oraz przeciwzapalnie. Maseczka Seoul Beauty Mask Soothing Care wspomaga łagodzenie podrażnień, regenerację. Specjalnie opracowany kompleks składający się z korzenia żeń-szenia, wyciągu z aloesu oraz morwy białej wpływa odżywczo i dotleniająco na skórę. Pobudza ją do regeneracji i nawilża. Dodatkowo dzięki uelastycznieniu ma działanie przeciw starzeniowe. Co ważne jest również polecana ze względu na działanie przeciwzapalne i przeciwbakteryjne, które zawdzięcza łzawicy ogrodowej i wyciągowi z biadanu.

Sposób użycia:
KROK 1. Oczyść twarz i przetrzyj tonikiem.
KROK 2. Nałóż maseczkę.
KROK 3. Zdejmij maseczkę po ok. 15 minutach i wmasuj jej pozostałości w skórze.

* Maseczka jest jednorazowego użytku, nie należy używać jej ponownie.

Pojemność: 20g

 

ZABRANIA SIĘ kopiowania zdjęć oraz opisów.
Zgodnie z Ustawą o Prawie Autorskim i Prawach Pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 roku (Dz.U.94 Nr 24 poz. 83, sprost.: Dz.U.94 Nr 43 poz.170) wykorzystywanie autorskich pomysłów, rozwiązań, kopiowanie, rozpowszechnianie zdjęć, fragmentów grafiki, tekstów opisów w celach zarobkowych, bez zezwolenia autora jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich oraz podlega karze. Znaki towarowe i graficzne są własnością odpowiednich firm i/lub instytucji.

ZADAJ PYTANIE

Jeżeli powyższy opis jest dla Ciebie niewystarczający, prześlij nam swoje pytanie odnośnie tego produktu. Postaramy się odpowiedzieć tak szybko jak tylko będzie to możliwe.
E-mail*:
Telefon*:
Pytanie*:
Pola oznaczone * są wymagane

SKŁADNIKI

Dodaj nową opinię
Opinie o produkcie
5
2021-07-09
Ok.
5
2021-06-29
Kojąca maska,
5
2021-06-29
Jedna z ulubionych maseczek że skin79
5
2021-06-27
nawilża
5
2021-06-19
super
5
2021-06-13
Kocham ❤️
5
2021-06-06
Stosuję raz w tygodniu, polecam do każdego rodzaju skóry
5
2021-06-01
Dobra maska w dobrej cenie.
5
2021-05-26
Maseczka super
5
2021-05-25
Produkt dobrej jakości, kupuję dla męża, ponieważ sama jestem uczulona na rumianek nie korzystam
5
2021-05-25
wszystko ok
5
2021-05-25
Super maska, dobra dla wrażliwej i naczynkowej cery. Nie moja pierwsza i na pewno nie ostatnia :)
5
2021-05-25
Super
5
2021-05-25
Super, śliczny piesek
5
2021-05-24
wszystko super :)
5
2021-05-23
Ok.
5
2021-05-22
Lubię tą serię, jest naprawdę świetna do cery. Polecam
5
2021-05-19
Polecam w 100%
5
2021-05-11
Polecam
5
2021-05-11
Uwielbiam te maski:-)
5
2021-05-10
Super
4
2021-05-10
pięknie pachnie
5
2021-05-10
zajebiste
5
2021-05-09
Git
5
2021-05-09
Bardzo dobry produkt
5
2021-05-07
ok.
5
2021-05-05
Super
4
2021-05-05
Dobra
5
2021-05-04
jedna z moich ulubionych masek w płachcie. bardzo przyjemnie się używa i skóra jest widocznie uspokojona
5
2021-05-04
Dobry produkt
5
2021-05-04
Fajna maseczka
5
2021-05-04
Cała seria masek Seoul Girl's jest super nawilżająca. Polecam gorąco do codziennego użytku.
5
2021-05-01
super maseczka
5
2021-05-01
Super
5
2021-04-28
Super
5
2021-04-27
Polecam
5
2021-04-26
Bardzo fajna skóra jest po niej gładka i nawilżona
5
2021-04-26
okej
5
2021-04-24
Jest super
5
2021-04-22
Polecam tą maskę:)
4
2021-04-21
dobry
5
2021-04-21
Używam długo
4
2021-04-20
Bardzo miła skóra po uzyciu
5
2021-04-20
idealna na moją cerę tłustą
5
2021-04-17
Wszystkie maski w płacie są super
5
2021-04-17
Uwielbiam skórę po tej masce,po zabiegu oczyszczania bardzo fajnie wycisza skórę,super nawilżona skóra.
5
2021-04-17
Dał mojej skórze potrzebne wytchnienie
5
2021-04-13
Polecam.
5
2021-04-13
uwielbiam maski w płachcie <3 a ta wyjatkowo pachnie nieziemsko
5
2021-04-13
Maseczka super! Uwielbiam maseczki w płachcie!
5
2021-04-10
Polecam
5
2021-04-07
Nakładam maskę wieczorem po nałożeniu na skórę serum i jestem bardzo zadowolona, skóra dostaje zastrzyk dodatkowych składników nawilżających. Polecam wszystkim którzy lubią maski w plachcie
5
2021-03-18
Tej maseczki jeszcze nie miałam, więc byłam podekscytowana pierwszym użyciem - świetna jak reszta z tej serii.
4
2021-03-17
Bardzo fajna
4
2021-03-16
Maska jest nasączona fajną esencją, ale nie do końca przypadł mi do gustu materiał płachty
5
2021-03-16
super
5
2021-03-10
Piękne opakowanie, dobre nawilżenie
5
2021-03-09
Wszystkie maseczki skin79 są godne polecenia - dobrze nawilżają i odżywiają zmęczoną skórę.
5
2021-03-09
Buzia wyglada po niej bosko;)
5
2021-03-08
Super
5
2021-03-08
Yes!
5
2021-03-06
super
4
2021-03-02
ok.
5
2021-03-01
Doskonała. Skóra po maseczce cudowna.
5
2021-03-01
Poleciłabym wszystkim
5
2021-02-27
Fantastyczna po opalaniu w solarium lub po dniu na plaży. Łagodzi i regeneruje moją skórę.
5
2020-11-25
Polecam
5
2020-11-14
brak uwag
5
2020-11-14
Bardzo je Libię
4
2020-11-13
Pozostawia skórę gładką i nawilżoną przez dłuższy czas
5
2020-11-09
polecam
5
2020-11-08
Super
5
2020-11-08
Polecam
5
2020-11-01
super skora po użyciu
5
2020-11-01
Maseczka super, nakładam na ok 30 min. Biuzia jest odżywiona, nawilżona, wygładzona a moje wypryski super się wyciszają. Mam cerę wrażliwą iproblematyczną i maseczka absolutnie nie podrażnia. Polecam
5
2020-10-31
Super zapach . Fajny dla młodej skóry
4
2020-10-31
Bardzo przyjemna maska, nawilża i 'wycisza' skórę po całym dniu.
5
2020-10-31
Fajna
5
2020-10-31
Super produkt
5
2020-10-31
Najlepsza maska
5
2020-10-27
Fajnie nawilżająca maseczka muszę spróbować innych ;)
5
2020-10-27
Bardzo wydajna, już po 1 aplikacji widać że jest wyciszona i ładnie nawilżona
4
2020-10-27
Uwielbiam to, że w opakowaniu jest tyle serum, że spokojnie można użyć maseczki dwa razy. Wystarczy odkazić i wysuszyć maskę.
5
2020-10-26
super
4
2020-10-26
W porządku. Skóra jest po niej odżywiona.
5
2020-10-25
Maseczka idealnie koi zmęczoną skórę po całym dniu. Polecam każdemu!
5
2020-10-24
Polecam, nawilża i koi.
5
2020-10-24
Ulubiona seria!
5
2020-10-24
Polecam każdemu 😁
5
2020-10-22
Skutecznie nawilża i koi skórę.
5
2020-10-21
Wszystko jest ok
5
2020-10-21
Polecam, doskonale nawilża i ujednolica cerę
5
2020-10-21
Świetna maska natychmiastowy efekt
5
2020-10-21
Świetnie nawilża.
5
2020-10-21
Dobra
5
2020-10-21
Ta maseczka działa cudaa... nie zliczę ile już razy użyłam jej... Zdecydowanie polecam
5
2020-10-21
Polecam
5
2020-10-21
Bardzo dobra
4
2020-10-21
Przyzwoity stosunek jakości do ceny jak na polskie realia 🙊
5
2020-10-21
Dobrze nawilża
5
2020-10-20
Uwielbiam to idealnie się nadaje do mojej wrażliwej cery nawilża nie podrażnia tak jak inne maseczki które uzyskałam poprzednio
5
2020-10-18
Każda skóra powinna być nawilżona.
5
2020-10-17
Łagodząca wyciszająca maska, extra
5
2020-10-05
Wygodna aplikacja. Dobre działanie.
5
2020-10-01
Bardzo przyjemna maska. Dobrze nawilża.
5
2020-09-29
Brak uwag
5
2020-09-27
Bardzo lubię,polecam
5
2020-09-27
super
5
2020-09-26
Maski zazwyczaj używam wieczorem dla relaksu, ładnie wygładza cerę i jest naprawdę dobrej jakości
5
2020-09-26
wspaniale
5
2020-09-23
Twarz po maseczcze gładka i nawilżona
5
2020-09-22
Moja ulubiona maseczka, działa dokładnie tak jak opisuje producent
5
2020-09-22
Mam łatwo ulegającą podrażnieniom skórę, którą ta maseczka bardzo uspokaja i nawilża, raz w tygodniu bardzo dobrze jest zrobić sobie takie domowe regenerujące spa. Nakładam maseczkę na 15-20 minut po wieczornym oczyszczeniu twarzy, po upłynięciu tego czasu wklepuję pozostałości w skórę twarzy i szyi oraz aplikuję krem, by ,,domknąć'' maskę :) Fajne połączenie składników nawilżających, nie zaszkodzą żadnemu typowi cery.
5
2020-09-20
Najlepsza maska
5
2020-09-19
Super nawilża i lagodzi skórę
5
2020-09-19
Polecam
5
2020-09-17
Bardzo dobra maseczka.
5
2020-09-16
Maskę aplikuję według instrukcji, czasami robię palcami masaż twarzy, mając na niej maskę. Po upłynięciu około 20 minut zdejmuję tkaninę i ,, domykam'' pozostałości na skórze za pomocą kremu. Skóra jest o wiele lepiej nawilżona i świetlista niż przy użyciu tradycyjnej maski w kremie. :) Osobiście wolę też maski na tkaninie, bo nie trzeba ich zmywać :)
5
2020-09-16
Cała seria super
5
2020-09-16
Super
5
2020-09-16
Bardzo dobra maseczka
5
2020-09-15
Maseczka bardzo dobrze nawilża i regeneruje skórę, ładnie pachnie i dobrze przylega do twarzy. Polecam.
5
2020-09-15
Moja ulubiona maska!
5
2020-09-15
okej
5
2020-09-13
Znakomity
5
2020-09-06
Super
5
2020-09-04
Znakomita
5
2020-08-31
Polecam
5
2020-08-28
Supi
5
2020-08-26
Super polecam bardzo
5
2020-08-17
Super jest
5
2020-08-13
Polecam
5
2020-08-06
super
5
2020-07-24
Świetna! Piękny zapach, bardzo przyjemny efekt po
4
2020-07-23
Najlepsza maseczka ever
5
2020-07-22
Super maseczka
3
2020-07-21
Opis produktu słabo widoczny
5
2020-07-21
Super produkt, polecam.
4
2020-07-17
dobrze nawilża i ładnie pachnie, jednak po zdjęciu skóra bardzo wrażliwa może piec
5
2020-07-14
Bardzo przyjemna
5
2020-07-14
Daje uczucie odświeżenia buzi
5
2020-04-11
Fajnie odświeża i delikatnie nawilża twarz. Wygładzenia jakiegoś dużego nie było ale na pewno twarz hest delikatniejsza w dotyku.
5
2020-04-11
Fajnie odświeża i delikatnie nawilża twarz. Wygładzenia jakiegoś dużego nie było ale na pewno twarz hest delikatniejsza w dotyku.
4.9 143

Podobne produkty

Oszczędzasz 3,10zł, taniej o 31%
10,00zł
6,90zł
Oczekujemy na dostawę
Oszczędzasz 7,00zł, taniej o 71%
9,90zł
2,90zł
Promocja
Oszczędzasz 7,00zł, taniej o 71%
9,90zł
2,90zł
Oszczędzasz 3,10zł, taniej o 31%
10,00zł
6,90zł
Oczekujemy na dostawę