ZAKUPY POWYŻEJ 99ZŁ WYSYŁKA ZA 1 GROSZ

SKIN79 Nawilżająca maska w płacie z ekstraktem z ananasa Real Fruit Mask Pineapple 23ml

  • Kod: SK409
  • Producent: Skin79
  • EAN: 8809393405308
  • Dostępność: Duża
Oszczędzasz 9,10zł, taniej o 76%
2,90zł
12,00zł
(Cena za 100ml - 12,61zł)
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 4,90zł
Cena początkowa: 12,00zł
Zamów teraz, odbierz kosmetyki i zapłać za 30 dni

OPIS

Skóra sucha

Wysoce skoncentrowana maska nasączona odżywczą esencją i cienkim bawełnianym płatem z nadrukiem ananasa to odpowiedni zabieg pielęgnacyjny rekomendowany cerze suchej, łuszczącej się oraz szorstkiej. Kompozycja oparta ta ekstrakcie z owoców ananasa, skutecznie wspomaga mechanizmy wiązań wody oraz tworzy na powierzchni skóry warstwę ochronną ograniczającą parowanie wody z naskórka. Ceramidy, arginina oraz wyciąg z wąkroty azjatyckiej pozytywnie wpływają na odbudowę bariery hydrolipidowej skóry, co przekłada się na przywrócenie jej kluczowych funkcji, ponadto reaktywują utrzymanie odpowiedniego poziomu nawilżenia i nawodnienia komórek. W rezultacie Twoja cera stanie się niezwykle gładka, miękka, elastyczna, a przede wszystkim powróci jej dawny młodzieńczy wygląd. Maska rozpieszcza zmysły świeżym zapachem ananasa oraz zapewnia orzeźwiający efekt w czasie aplikacji.

Sposób użycia:
Na oczyszczoną skórę twarzy nałóż maskę i pozostaw na 10-15 minut, następnie ściągnij i pozostałości delikatnie wklep w skórę.

Pojemność: 23ml

ZADAJ PYTANIE

Jeżeli powyższy opis jest dla Ciebie niewystarczający, prześlij nam swoje pytanie odnośnie tego produktu. Postaramy się odpowiedzieć tak szybko jak tylko będzie to możliwe.
E-mail*:
Telefon*:
Pytanie*:
Pola oznaczone * są wymagane

SKŁADNIKI

Opinie o produkcie
Zweryfikowane opinie pochodzące od Kupujących. Dzięki temu masz pewność, że na skin79 znajdziesz autentyczne opinie produktów. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy publikacji wulgarnych opinii.
4.9/5
średnia ocena
85
opinii klientów
Recenzje klientów
5
2024-03-02
Moja ulubiona z calej serii, super nawliza, uspokaja zmiany trądzikowe
5
2024-02-29
Przyjemna.
5
2024-02-26
Jestem bardzo zadowolona
5
2024-02-26
super
5
2024-02-24
Ładny zapach, zgodne z opisem, wszystkie fajnie nawilżają
5
2024-02-22
Polecam !
5
2024-02-20
Opis adekwatny
5
2024-02-20
.Bardzo nawilżają i odżywiają skórę.
5
2024-02-19
Wspaniała maseczka, idealna na domowe spa albo przed wielkim wyjściem. Cudnie nawilża.
5
2024-02-18
Super
5
2024-02-18
Super maska
5
2024-02-18
Maska super nawilza
5
2024-02-16
Skóra nawilżona i gładka. Bardzo ładny zapach. Serdecznie polecam
4
2024-02-15
Jest ok
5
2024-02-13
Polecam
5
2024-02-11
Super maska.
5
2023-08-17
Bardzo dobra maseczka
4
2023-07-20
Fajny zapach i wygląd. Działanie ok
5
2023-07-17
Polecam!
5
2023-07-02
córce bardzo się podoba
5
2023-06-26
Bardzo fajna maska!
5
2023-06-21
Super
5
2023-05-25
Oki
5
2023-05-13
Nie używałam jeszcze
5
2023-05-09
Ok.
5
2023-05-02
Bardzo dobry
5
2023-04-25
Polecam. Przyjemny zapach , skóra nawilżona i wygładzona
5
2023-04-24
wszystko
5
2023-04-03
Polecam!
5
2023-03-25
super
2
2023-03-16
brak efektów które obiecuje produent
5
2023-03-05
Super twarz po niej
5
2023-02-28
Ananaslove
5
2023-02-27
Super wygładza i nawilża, nie uczula.
5
2023-02-20
Super! Polecam
5
2023-02-19
Super maska
5
2023-02-15
Przyjemna, nawilżająca maseczka. Polecam.
5
2023-02-14
super
5
2023-02-07
Wspaniała
4
2023-02-04
bdb
5
2023-02-03
Wspaniała! Pięknie pachnie i jest w sam raz nawilżona, nie ocieka na twarzy. Polecam!
5
2023-01-22
Super
5
2023-01-17
Oki
5
2023-01-08
Rewelacyjne efekty, super nawilzenie
5
2023-01-06
Przyjemnie nawilża i wygładza skórę
5
2023-01-04
Koleżanka się zakochała we wszystkich z tej serii. Teraz kupuje w ilościach prawie hurtowych 😂 doskonałe
5
2023-01-03
Super ładnie pachnie
5
2022-12-30
Bardzo fajna:)
5
2022-12-28
Super
5
2022-12-28
Super
5
2022-12-27
Polecam
5
2022-12-27
fajna maseczka
5
2022-12-25
Super. Tego potrzebowała moja skóra
5
2022-12-22
Polecam.
5
2022-12-21
Super
5
2022-12-20
Super
5
2022-12-15
5/5 gwiazdek
5
2022-12-14
Polecam
5
2022-12-14
Oko
5
2022-12-14
Mam cerę naczyniową, nadwrażliwą i ta maseczka jest dla niej ukojeniem.
5
2022-12-14
Przyjemnie nawilża i ładnie pachnie
5
2022-12-13
Enzymatyczna maseczka, polecam.
5
2022-12-12
Good
5
2022-12-08
Idealna maseczka
5
2022-12-05
uwielbiam te maseczki !!
5
2022-11-24
Super
5
2022-11-15
Polecam
5
2022-11-07
Jak zawsze ok
5
2022-10-27
Polecam
5
2022-10-21
Maseczka sprawdziła się, zgodna z opisem
5
2022-10-21
cudowny zapach i wygląd. cera bardzo nawilżona i odżywcza
5
2022-10-15
Super
5
2022-10-06
Super
5
2022-09-22
oks
5
2022-09-10
Bardzo udana seria (z owocami), a maseczka ananasowa przypadła mi do gustu najbardziej. Delikatny, przyjemny zapach ananasa, zabawny design. Twarz nawilżona, promienna.
5
2022-09-08
Spoko
5
2022-09-07
Piękny zapach
5
2022-08-29
jest super
5
2022-08-08
Ładny zapach, bardzo bogato nasączona, pozostawia przyjemne uczucie nawilżenia i odświeżenia.
5
2022-07-19
Dobre nawilżenie a do tego bardzo przyjemny zapach :)
5
2022-07-11
Polecam
4
2022-06-07
Jest ok
5
2022-06-06
Polecam
5
2022-06-06
Kupiłam na prezent, ale 5/5 gwiazdek !
4
2022-06-04
Doskonale nawIizenie, skóra gladka i miekka :)

Podobne produkty

Promocja
Z aplikacją taniej!
Oszczędzasz 61,00zł, taniej o 61%
100,00zł
39,00zł
Promocja
Oszczędzasz 41,00zł, taniej o 41%
100,00zł
59,00zł
Promocja
Oszczędzasz 80,10zł, taniej o 67%
120,00zł
39,90zł
Promocja
Oszczędzasz 9,10zł, taniej o 76%
12,00zł
2,90zł